De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV243RVS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

l********@g******** 02-08-2024

Plussen en minnen

Geschreven voor: ETNA VWV243RVS

De vaatwasser is wel ruim. Helaas is het meer ingesteld op kopjes en schoteltjes, dan op bekers, kommen, grote glazen. Het is een beetje creatief denken hoe dat zogvuldig in het apparaat te zetten zonder dat iets kan vallen of breken. Het is nog een beetje puzzelen.

Er kunnen in theorie veel borden naast elkaar, deze staan dan wel erg dicht op elkaar dat het niet altijd goed schoon wordt. Gelukkig kun je het extra rekje weghalen, waardoor er weliswaar minder borden in kunnen, maar er wel ruimte is voor de diepe borden.

De besteklade is zoveel prettiger dan het voormalige mandje. Droog vind ik de vaat na afloop niet altijd, ondanks beweringen dat dat wel zo zou zijn.

Jammer dat de vaatwasser het laatstgekozen programma niet onthoudt.

Maar goed, het ding is zuinig, spaart ons tijd uit (want hoeft niet met de hand) en maakt nauwelijks geluid (heerlijk!).

Pluspunten

• zuinig
  • mooi

Minpunten

• onhandige indeling voor grotere bekers en glazen